Srfe01 Selam anneler Ağustos ayının ilk haftası doğacak bebiş için ne tür kıyafetler almak gerekli zibinlar tamam iki ayaklı iki ayaksız alt aldım iki üç tane ayaklı tulum aldım uzun kol başka ne alayım sizler ne aldınız alt üst takım kısa kol mu almak gerek şaşırdım ya
Silaybooo123 Srfe01 ben hep uzun kollu aldım bir Lcw dan üstü kısa altı pijaması olan bir takım aldım zaten hızlı büyür diye civilden de 6 al 5 ödesen aldım uzun kollu zıbın karı başka da almadım ama fakat şöyle bir baktım ama az geldi gözüme kakasını yapsa etse çocuk lazım olur ama onları da kısa kollu alacağım. Ve biz nasıl giyinirsek bir fazlası giydirilmeliymiş bebeklere ama bu sıcaklarda düşünüyorum ki kısa kollu zıbın la durabilir mi acaba diye
Mervealya1992 Srfe01 valla hep uzun kol al cnku sonrakı aylar artık sonbahar bebek ıcın soquk demek bu
Zeyyno_ Srfe01 Valla cnm ben 0-3leri 5-6takim kolu kısa şortlu şekilde tulum 3-6ay olarakta uzun kollu şeyler aldım olurda hava çabuk soğuk vs olursa giydiririm diye a bnmde Ağustos sonu gibi ama sonuçta bulunduğum yer çok sıcak ben dayanamıyorum bebek hiç dayanamaz uzun kollarla heleki yenidoğan ciltleri çok hassas boyun kısımları felan hep sivilcelenir benm ilk kızımda çok terleyen bı bebekti yani uzun kol bı hastane çıkışı tek aldım onuda hastanede giydircem onun haricinde karısık bedenlerde zibinlar aldım ama hepsi sifirkol bide zaten yeni doğduğunda çoğunlukla kundakta yapıyoruz kısa kol olsa bile sararız diye düşündüm bu şekilde alışveriş yapıyorum ikinci gebeligim bu arada 33haftaligiz DHA yeni almaya basldm
metemom_ Srfe01 ben ağustosun 20 sinde doğum yapacağım zıbın aldım çokça altına da minik şortlar aldım ikili takımlardan da 4 tane aldım ama yaşadığım yer çok sıcak olduğu için şort vs tercih ettim
Srfe01 Silaybooo123 işte bende bilemiyorum kısa kol zibinla dursa bacakları üşür gibi altına uzun alsam kolları üşür gibi
Zeyyno_ Silaybooo123 Normal de bu söylediğin doğru ama kış bebeği için DHA doğru cnm yazın bu sıcakta bebek yanar biz tişörtle olduğumuz halde çok sıcak geliyor yenidoğan bebekler cildide çok hassas oluyor çoğunlukla boyun kısmı vs çok terliyor yani hep sivilcelenir bnce Ağustosta doğum yapacaksanız kısa kollu almalısınız intten bakarsanız da yenidoğan giyiminda 26 derece üstüne sadece zıbın giydirilmesi öneriliyor bizim şu an bulunduğumuz yer 40derecelerde hep sizin ilk gebeliginiz sanırım
Srfe01 Mervealya1992 ilk bir ayı nasıl geçirecegiz onu düşünüyorum bende sadece zibinla mi yatacak yoksa kısa kol takimmi alsam yenidoğan mi alsam yok 0-3 mü
Mervealya1992 Srfe01 valla bebek olduqu ıcın yenı doğanda kısa kollu durmaz her türlü ince uzun gıymeli yenıdoğan üşüyor cunku zıbınları kısa kol al 0-3 ay muslın al bıkaç tane uzun kol ince tiril tiril olur 3 -6 ların hepsını uzun kol al
Mervealya1992 Srfe01 ben ınce tulum alıyordum alt ust takım dgl ince tulum alırsan hem alt usumez hem üst
Silaybooo123 Srfe01 bence üstü uzun kol zıbın altıda pijama çorap üstüne de ince bir müslin yeterli gibime geliyor
Srfe01 Zeyyno_ bende dün çıktım aldım herseui geldim bir günde hallettim 34 olduk bugün ama kıyafette eksik kaldım gibi
Silaybooo123 Zeyyno_ evet o yüzden bende fazla bilmiyorum ama annem uzun kollu giydiririz demişti kısa kollu almadım hiç o yüzden ben düşünüyorum ki bir uzun kollu zıbın altına pijama yeterli olur sanırım
Zeyyno_ Srfe01 Bnde eşimle cikicam bu hafta içinde DHA eksikler az yani altlarına cok yapiolar kusuolar vs kıyafet bı kaç takımla olmuyor
Kittennn Nasip olursa ağustosun sonuna doğru benim doğumum da ben hep uzun kollu aldım ha ne olur çok bunalır terler kısa kollu zıbınla durur 🫠
Zuluf_03 metemom_ benimde 17 si ☺️Allah izin verirse bebişinizin cinsiyeti ne? Müslin takım bulamadım ya benim de kız
Okyanusolmak Srfe01 benimki de Ağustos başı. Herhalde 6si gibi. Hastane için uzun kollu aldım. Ev için yaşadığınız şehre göre değişir. Ben iç Anadoludayim ve geceleri bı tık serin ve nem yok. O yüzden gündüz kısa kollu zıbın ve altına da ince bı pantalon giydiririm. 1 tane şortlu kısa kollu tulum aldım çok sıcak olursa diye. Çorap zıbın ikilisiyle geciririz zaten sonrası serinlicek. Stok yapmaya gerek yok. İhtiyaç oldukca alırsınız. Zaten internette her hafta bı markada indirim oluyor. Çok acillerde de ebebek zibinlari işinizi görür. Ben kış için kısa kollu üzerine alt üst giydiriyorum. Uzun kollu çok az kullanırım. Ev sıcak. Baharda uzun kollu zıbın yelek pantalon şeklinde. Ha bı de bı kaç tane tulumum var. Alttan çıtçıtlı ya da alttan fermuarlı. Onlar da serin havalarda alt üst takımının üzerine geciriveriyorum. Sıcak tutuyor. Ya da dışarı çıkarken.
Z_ulall Srfe01 ben 4 tulum aldım 0,3-3,6 5 takım üst alt takım aldım yenidoğan tulumlar hep pjmalaı ve zıbınlı ayrıyeten uzunkollu taytlı bi üst aldım gene iki takımda 3-6 ay pjamalı zıbın aldım hertürlü geçinirim ya benim ağustos sonu gibi
Zeyyno_ Silaybooo123 böyle Normalde yeterli de bulunduğunuz yer çok sıcaksa fazla kolu kısa zibinla kalsa yeterli
Zeyyno_ Silaybooo123 Birde bebeklerin vücudu üşümez diye duymuştum bı doktordan elleri ve ayakları üşür zıbın giydirdifiniz ilk dönemde eldiven ve çorap kullanabilirsiniz