Esule ya çok üzüldüm adınıza çok geçms olsun hamile doğum anında olan insanlara böyle davranilmaz ki vicdansizlar nekadar kötü insanlar ya doktor şans işi işte valla son ana kadar belli olmuyor Allah herkesi iyi insanlarla karşılaştırsn neysekj çok şükür atlattiniz sonu güzel oldu bende korkuyorum normal doğum yapacam Allah nasip ederse korku sardı beni açıkçası