Rabiul 37+5 de çatı muayenesi oldum asla burda yazılan kadar korkunç ve ağrılı değilmiş , çatıdan sonra nişan beklemiştim ama gelen giden yok 38. Haftadayım sizin kaçıncı haftada gelmişti kızlar 🙈
elif475475 Rabiul çatı muayenesini abartan insanları anlamıyorum ilişki yasamaktan daha kısa süren basit bir işlem. Benim 36+6 da baktı ilk haftaya doğar dedi doktorun 37+6 da yine baktı nişanım doktorun eline geldi 😅 hemen o akşam da doğurdum zaten 😁
Rabiul Hulo2105 döndü canım da daha kanalda değil bir de bende yara çıktı doktor geçerse normal düşünebiliriz geçmezse sezaryen dedi 🙈 çarşamba son kez bakılacak ona göre gün verecek
Sainmizgin Canım benim doğumdan birgün önce çatı muayenem olmuştu ilk oğlumda 39+6 da birgün sonra doğdu zaten 🥰
Bebelikk Banada 37de çatı yapılacak hurafeler peşimi bırakmıyor çok zor kanaman olur doğum başlar vs gibi 😅 ilk defa alttan muayene olacağım için tedirginim sadece
Rabiul Bebelikk bende hep öyle okudum kendimi kasmadım ilk bi korktum ama korkulacak gibi değilmiş asla bu muydu dedim herkesin abarttığı
Evinuuu Bebelikk korkma ben iki gün önce çatı muayenesi oldum acımadı rahat ol ve kasma dedikleri şeyi aklına getirme bişey olmuyor
Rabiul Bebelikk benimde son muayenem olacak ondan sonra doğum şekli sezaryen olursa haftaya cuma yada cumartesi 🤲🏻 , etiket yapmadığın için bana yanıt verdiğini göremiyorum
Rabiul elif475475 hahahah benim açıklığım da yok nişanım da gelmedi heralde başkasının parmaklamasından korkuyorlar eşlere alışılmış mcclelzm
elif475475 Rabiul vaka normal doğum yapacaklar hazır olsun bir sürü ebe gelip parmaklıyor doktorun parmaklaması ne ki 🤣
Rabiul Hulo2105 amin canım 🌸 çok zorlanmaya başladım sıcaklardan beni bitirdi haftam biraz daha erken olmuş olsaydı tatile giderdim eşimde tatile gitme derdinde 😆😆😆
Hulo2105 Rabiul bhzhahaha biz bugün gidiyoruz 2 güncük ama son kez dedik gidelim ama bende ağırlaştım son haftaları düşünemiyorum 🥲🥲🥲
Rabiul Hulo2105 oh mis canım ne güzel eşimde 40 ı çıkmadan gidebilir miyiz acaba diyor kdkdmd dedim kısmet bakalım
Hulo2105 Rabiul e yaz ayı gezmek istiyor adamm napsın ama gel bide sana sor zaten canınla cebelleşiyosun😂😂