aslan1905_ ben daha almadım ama yolun başı diye öyle 😅 8 haftalık bir kilo verdim. Ama bu benim ikinci bebeğim olacak ilkinde ben biraz dikkat etmedim zayıfım diye bunda maksimum 12 14 kilo almayı düşünüyorum. Diyet eşliğinde ilerleyeceğim. Şimdi zaten mide bulantısı yaşanıyor hastanede bile yattım bu yeterli beslenmeme olayı da sıkıntı fazlasıyla yeme olayı da. Dengeyi bulmamız lazım ama nasıl 🥲