2kizannesi- ben Antalya da yaşıyorum bulunduğum bölgede de devlet hastaneleri çok yoğun kalabalık doktorlar hızlı ilerlemesi için aynı anda 2 3 kişi alıyor içeri bir kişi muayene olurken diğer iki kişide içerde bekliyo böyle olunca da eşler giremiyor benim kendi memleketimde de arkadaşım eşiyle girdi devlette doktorun yanina ama burda malesef böyle