Fundaaaaa surprizbebe öyle gerçekten yaa bende bir parla dedim ilk bebeğime hamileydim kızsa parla olsun dedim 5 sene önce erkek oldu şimdi kız diyince yine parla dedim ama yok 😁 Açelya diyor başka da birşey demiyor güzel oda ama insan ilk neyi derse o oluyor gerçekten içine sinen
Fundaaaaa Melihaklc Asya ismi de çok güzel kuzenimin kızııı 🥲 hayatımda bu kadar kibar uysal bir çocuk görmedim ya Sahra ismine de şu survivor yarışmasında ki Sahradan beri aşırı soğuğum ya 🙊😁
metemom_ Fundaaaaa işte benim korkum da tam olarak bu 😂kesin çok yaramaz olur diyorum birde ilk çocuk
Fundaaaaa metemom_ hahaha 😂 ilk olduğunda her şekilde çekişiyor benim 2. Bebeğim 1.5 senede ömrümde görmediğim şeyleri gördüm 🤣 ilk oğlum Alparslan dolap dahi kurcalamazdı bunda her yere kilit koydum 5 sn sürdü çözmesi nasıl açıldığını 🤣
sacmalamakizim Fundaaaaa Kızımın adı Şirin Buse ona uygun bir tane isim koymak istiyorum, aklımda iki tane isim var birini koyucam, biri hira diğeri şura gerçi hiç belli olmaz fikirlerim değişebilir, doğuma daha çok var. 😅
Fundaaaaa sacmalamakizim HhHah asla bir isme karar verememek 😁 kıza isim koymak çok zormuş yaa 2 oğluma da erkek dediler akşamına ismi şu dedik 🤣 kızda 5 haftadır bir isim bulamadık ama gidişat Açelya gibi
Fundaaaaa Buse344161 inci de bana çok kibar geliyor ya çok güzel baba kişisine beğendiremedim ya 🥲😵💫 erkek terörü😁
Fundaaaaa Buse344161 eşimin kuzeninin kızı var sadem adı 5 yaşında kibarlıktan krılacak tabiri resmen sadem için söylenmiş 😁🫠 varla yok arası beş senedir doğru düzgün sesini duymadım diyebilirim o kadar çekingen utangaçki 🤓
Fundaaaaa Lumlum gökçeler biraz cadalozmu oluyorlar sanki 😂 yada benim çevremde ki gökçeler de bir sorun mu var bilemedim uzağım aşırı o isimden de 🥲🙊
sacmalamakizim Fundaaaaa Açelya da güzel isim canım. ☺ Sanırım kız olunca ismi de süslü olsun istiyoruz biraz. 🤣
Lumlum Fundaaaaa Leyla Zeynep bilge cemre doğa Ege yaz iklim sevdiğim beğendiğim isimler 😂 gökçeleri de bilmiyorum 😂
Buse344161 Fundaaaaa ahahahha 😂 ya çevrende varsa koyma zaten . Açelyada bence çok güzel isim çevrende kimsede yoksa eşinizde beğendiyse bence gayet güzel 👍
Papatyamm63 Fundaaaaa EFNAN ismi çok güzel anlmadi da güzel benimde iki oğlum var dedim buda kız olsa EFNAN koyucaz kısmet olmadı buda erkek Eren koyucaz
Fundaaaaa Papatyamm63 Bir çok yerde şöyle bir bilgiye denk geldim efnan ve eflin isimleri kulağa çok hoş geliyor aslında ama bunu görünce bir kal geldi. 🙊