2 erkekten sonra bir kızımız olacak 🥲
İsim konusunda bir türlü birşey bulamadık parla dedim beğenmedi babası Işıl dedim beğenmedi şuan Açelya var ön planda aklımızda ortak beğendiğimiz. Hem emin olamıyoruz hemde hala araştırıyoruz varmı güzel isimler anlamları güzel isimler 🫠🌸