Nergisim09 ben bu ay çok takip etmedim canım öyle iş olsun diye 1-2 gün aralıklarla yaptım ovülasyon testi ama denk geldi 19 Temmuz’da yumurtlama gördüm. Sonra bir daha yapmadım. Geçen aya göre daha erken yumurtladım . Geçen ay döngümün 12.günü yumurtlama olmuştu bu ay döngümün 10.günü yumurtlama oldu 🤷🏼♀️