annesio Nergisim09 normalde olur muydu göğüs ağrın? Benimde öyle ama benim zaten regl öncesi başlardı göğüslerde bu ağrı ve şiş hali
sweetmom_ Nergisim09 canım ben 9. Gün test yaptım silik çıktı kan verdim 3 çıktı, 2 gün sonra tekrar verdim 18 çıktı. Eğer sabırsızsan kan verip takip et. Ben çok sabırsızim öyle yaptım. Ama çıkmazsa da ümitsizlige kapılma benimki erken yumurtlama olmuştu.
annesio Nergisim09 ben beklememe kararı aldım 😁 Yarın sabah elimdeki bi testi kullanıciiim innovita’nınkilerden var . Bi tanecikini kullansam bişiy olmaz çatlıycam yoksa 🫣
Nergisim09 annesio hahahhaha valla varya şeytan birden dürtüyooo aniden kalkıp yaptım bende ama yapmicam artık iki innovita bide erken gebelik testi var elimde ovulasyon bile 19 tane var 30 lü almistim bu ay olmazsa öbür ay ovulasyon takip etcemm😅😅😅
annesio Nergisim09 yoook öyle aniden kalkıp yapmam su bile içmeden yatıcam şimdi 😁 sabah ilk iş ilk test 😁
Nergisim09 annesio namaza kalkınca bakarım inşallah sen paylaş nasıpse hayırlısını nasıp etsin rabbim 😘🤲🏻
Nergisim09 annesio gulum ben adet oldum aslında adetım duzene oturdu gecen ay 32gunde oldum simdi normal adetıme dondu
elif475475 Nergisim09 benim de hep silinti testlerim. Adete 4 gün kala kanda pozitif çıktı. Ben de iğne ile hamile kaldım