Aleyndeniz Sanirim bunun tarifi yok hem çok isteyip, hem korku içinde olmak…
Banada perşembe demişti, Ancak geçen hafta son kontrole gittim. Ben çarşamba nöbetçiyim dedi 10 Temmuz’a aldı.
Hem gelsin artik diyorum hemdeeee korkusu en üst seviyede…
Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah.