gokkusagiii Bende 37 haftayim tam. Dogumdan sobra gitmeyi dusunuyorum bungalov tarzı biyere. Sezeryan sonrasi havuz sknti olurmu acaba 40mz çıkınca gittigimde
Zehrabaysan 33 de gittim 10 günlük bir tatildi çok güzel geçti şuan 36+3üm ama bu zamanım zor geçiyor eğer iyi hissediyorsanız gidin değişiklik olur