Ben olsam (yay burcuyum ve bu yaz tatile çıkamamış olmaktan dolayı kocamı boşamayi bile düşünüyorum ) 😂😂 puseti çantayı arabaya atar , duzgun bir hastane ve Dr bulur gitmeden önce olası bir şey olduğunda ulaşabilirligimi kesinlestirirdim ve çıkardım yola.. yolda 2 saatte bir 10 dk yürümeye dinlenmeye aç kalmamaya susuz durmamaya dikkat ederdim ki senin ilk minnak zaten seni tetikte tutar. Gerisi Welcome to Paradise ☀️💪😂❤️🍉