Canım bende 7-8 ay önce aynı sebebten olmak zorunda kaldım seninle aynı haftada durmuş benimde bebeğimin kalbi malesefki, doktorum bana 10gün ilişki yasak demişti 10 gün sonra kanama bittiyse ilişki onayı vermişti benim kanama bittiği için 11. Gün ilişkiye başlamıştım. 3 ay korunmamı söyledı rahim iyileşmesi için 2 ay korundum 5 aydır falan korunmuyorum ama tekrar gebelik henüz olmadı bu ay ovülasyona başladım bakalım artık nasip. O hissiyatı biliyorum insan hemen tekrar olsun istiyor ben depresyona falana girdim ilac kullandım başına gelmeyen anlamaz cok üzücü bi durum, tavsiyem 2 ay kesin korun sonrasında serbest bırakman enfeksiyon için en garantisi olsun canım 💗