Selamün aleyküm kızlar dün kürtaj oldum 12+4 haftalıkken kontrole gittim 8+1 gelişim durmuş kalbi vs. Kese büyümüş bebek büyümemiş dedi doktorum. Klasik kürtaj yasakları var 10 gün ilişki yasak 10 gün kanama vs görülebilir diye vs. 1 tane evladım var Allah’a şükürler olsun sebebi yani bir sorun oluştuğu için olan bir kürtaj değildi. Sizlere asıl sorum şu kimisi bir adet sonrası hamile kalınır kalınabilir diyor kimisi adet görmeden direk kaldım diyor kimisi de kürtaj olduktan sonra rahim müsait olduğu için direk hamile kalınır diyor bana bu konu hakkında bilgisi olan bilgi verir mi acaba tekrar bir gebelik düşünüyorum nasıl bir yol izlemeliyim?