Ayaz_Aybars_mom benimde kanama alanlarım var..kanamamda olunca düşük riskin yüksek dediler.. banada bol su iç, ağır kaldırma, istirahat et dediler ve ilişki yasak.. ama doktor öyle Bi konuştu ki.. bu bebek kesin düşecek kaçarı yok gibi.. halbuki kesede bebekte göründü.. bugün kanamam da yok.. Bilemiyorum.. bütün cins doktorlar bana denk geliyor..