Merhaba.. 6+0 haftalığım.. bebek ve kese göründü.. ama kese etrafında çok fazla kanama alanım varmış.. düşük riskim var.. progestan kullanıyorum.. progestanı ağızdan almak mı daha etkili fitil olarak kullanmak mj.. iki defa ağızdan aldım yan etki yapmadı. Birde kanama alanı olup sağlıklı doğum yapan var mı?