Zseda hakkınızda hayırlısı olsun inşallah ama eğer sırf kilo için sezeryan olacaksanız bence yapmayın canınıza yazık etmeyin 4 kilo çok büyük bir kilo değil bende 3.900 doğurdum oğlumu üç kez kordon dolanmıştı üstelik. Normal doğumda hemen ayağa kalkabilirsiniz ama sezeryan sonrasında Nil’e çok çektiriyor tabi hakkınızda hayırlısı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸🌸