Zseda Kizlar rahmin açılmasını sağlayan bildiğiniz ot falan var mı? Geçenlerde Bi arkadaş meryem ana otu yazmis ama o doğumu kolaylaştırıyor diye yazıyor internette. Bana açılma sağlayacak bir şeyler lazim
Zseda Zseda tüm tuşlara basıyorum egzersiz,hurma,yürüyüş,temizlik ise yaramadı. Birde cay falan deneyeyim dedim. Olmazsa artık sezeryan napalim. 40+1 oldum bu arada
Hzldem Zseda ya ben gecenlerde dogum yapan bi arkadasimdan duydum. Meryem ana otu varmis dogumdan once suya koyuyormus birisi hamile kisi adina dua ediyormus bitki acildikca rahim aciliyormus 🥰
RES Zseda ben de bu dediklerimizim hepsini yaptım. 40+5 teyim. Ahududu çayı da içiyorum ama tık yok. Salı günü yatış var suni verecek. Sizce daha beklenmeli mi
DNZMHMHT Zseda eşinizle iliskiye girin ilik dus alin bol bol sicak ta olabilir hatta sirtiniza sirtiniza gelecek sekilde ayakta yiknnabilirsiniz. Sguat hareketleri merdivrn inip cikma youtunedem dogumu kolaylastiran hareketlere bakin gunde bi kac defa deneyin hurma yiyin bol bol
BusraDsmirsoy Luisluis adaçayını ebeler önermiyor sütü azaltma etkisi var isterseniz araştırın sağlık olmuyor hamilelik döneminde bu çay
Luisluis BusraDsmirsoy bunu duyduğum için özellikle sordum öyle bir çalışma yok bilinen dedi hiç bir gebede de sorun yaşamadık bu konuda dedi o yüzden güvendim açıkçası
Zseda Esma-12 yiyorum 2 haftadır ya ilişki de denedim olmuyor. 1 cm açılma devamı gelmiyor. Doktor sezeryan icin çarşambaya gün verdi. Bende o güne kadar yine çabalıyorum işte Bi umut
Esma-12 Zseda o zaman küvet gibi bir yer varsa dayanabildiğiniz kadar sıcak su doldurun o suyun içine girin oturun kağınız kapalı olsun üzerinize de örtü gibi birşey örtün ve bekleyin hem sancınız gelecektir hem açılmanız olacaktır yarım saat bir saatten fazla durun. Dediğim gibi dayanabilecek kadar sıcaklık olsun su
Esma-12 Zseda Kütfen pes etmeden yapın inanın faydasını göreceksiniz Allahın izniyle. Olmadı aynı şekilde yarında yapın ve bana yazın merak ederim
Zseda Esma-12 şimdi adacayi içtim,hurma yedim. Ilık duş alicam ardından da sıcak suya oturucam. Eğer olursa ne dua ederim size. Çarşambaya sezeryan günü verdi o güne kadar yapmam lazim biseyler. Haber veririm mutlaka cok teşekkür ederimmmmm
Zseda Esma-12 Günaydın dün söylediklerinizi yaptim,şimdi uyandım nisanim geldi🙈 yani nisan gelmesi çok önemli değil diyorlar ama aşırı heyecanlandim ben ve sancim vardı gerçekten geceden beri. Ben geçen hafta akıntı olmuştu onu nisan sanmıştım. Ama bugünkü koyu kıvamda jöle gibi ve kanliydi o yüzden nisan olduğuna eminim ayyyyyy heyecanliyim
Esma-12 Zseda sizin adınıza çok çok sevindim Rabbim bir sancı da kurtarsın 🥰 şimdide bol bol yürüyün evi silin ve tekrar tekrar sıcak suyun içine girin bekleyin hurmanızı yemeyi de ihmal etmeyin. Lütfen bana da dua edin bende 31 haftalık hamileyim
Zseda Esma-12 nişan geldikten sonra devamı gelmeme ihtimali var mı acaba yani umutlanmasam mi diye bilemedim. Birazdan temizlik yapicam 😂 Allah razı olsun ya. Insallah sizde tek avazda kurtulursunuz vakti gelince 🙏
Esma-12 Zseda amin Allah razı olsun🌸 nişan geldikten hemen sonra doğum olmayabilir veya aynı günde olabilir ama doğumun olacağına işaret benim bir iki gün önce gelmişti sonra da suyum gelmişti. Ama bu süreçte cinsel ilişki ve sıcak su çok işe yarıyor sancı getirme konusunda. Açılma için de heö hurma hemde yine sıcak su pilatesiniz varsa bebeği kanala itme hareketleri var birde
Zseda Hzldem dün eşime söyledim aktarkara baktı bulamamış,hatta ahududu yaprağı çayı da iyi geliyormuş onu da bulamamis. Adacayi almis😂
Zseda RES ben suni almak istemiyorum doktorda bosuna verip acı cektirmem dedi. Sizin eğer acilmaniz varsa deneyin bence. Bebeğin kilosu ne durumda eğer kilosu azsa beklenebilir. Benim daha fazla bekleme şansım yok 🤷♀️