55selin_ Melisa_kznsl hiç kullanmadım ama silik çizgi gözüküyor yarın tekrarlayın koyulaşırsa kan verirsiniz
Melisa_kznsl MrvBK inşallah Allah razı olsun Allah’ım sizinde gönlünüze göre versin çok teşekkür ederim
yasminnnnnnn Melisa_kznsl aynı test de benimde başıma geldi ışığa tutnca aynı böyleydi kan vermiştim negatifti bu testte yerinde çizgi var ışığa tutunca böyle oluyor umudunuzu kırmak istemem ama ben i zaman cok heveslenmistm.insallah sizinki gebeliktir🌸
Melisa_kznsl yasminnnnnnn evet bende o yüzden heveslenmek istemedim pazartesi tekrarlayacagim inşallah