Eslem34 isimsiz1805 regl gününüze bi kaç gün kala yapmaya başlayın kasetler daha ucuz hem öbüründen alacağınıza kaset alıp regle yaklaştıkça hergün yapın
Melisa_kznsl Mom6535 normalde de aşırı silik bir şekilde gözüküyor bilmiyorum pazartesi tekrarlayacagim
Melisa_kznsl Eslem34 4 gün gecikti ama normalde de 2 3 gün gecikme yaşarım bu ay belirtilerim var gibiydi o yüzden yapmak istedim inşallah vardır pazartesi tekrarlayacagim