Arelmom_ isimsiz1805 ayy belli belirsiz gördüm acaba göz yanılması mı dedim ama yok gerçekten var bence bir kaç gün sonra tekrardan yapın mutlaka ☺️
Mom6535 isimsiz1805 markası ney acaba ben beş tane farklı marka test yaptım hepsi pozitif kan negatif çıktı 10. Günü gecikmenin 6 yada 7. Gün negatifti kanda yanıltabiliyor bazen markalar inşallah vardır sizin
isimsiz1805 Arelmom_ Bende var gibi gördüm ama emin olamadığım için öneri almak istedim teşekkür ederim
Arelmom_ isimsiz1805 inşallah hakkında hayırlı olsun ve gördüğümüz çizgi doğrudur yine bir kaç gün sonra tekrar test yapmakta fayda var 🙏🏻🥹
Eslem34 isimsiz1805 ben bu testlere hiç güvenmiyorum en iyisi kaset testler benden söylemesi bunlar sürekli silik çizgi çıkartıyo
isimsiz1805 Eslem34 kaset testler daha uzun gecikmelerde net sonuç verdiği için önce erken gebelik testi denemek istedim
Melisa_kznsl Eslem34 4 gün gecikti ama normalde de 2 3 gün gecikme yaşarım bu ay belirtilerim var gibiydi o yüzden yapmak istedim inşallah vardır pazartesi tekrarlayacagim
Eslem34 isimsiz1805 regl gününüze bi kaç gün kala yapmaya başlayın kasetler daha ucuz hem öbüründen alacağınıza kaset alıp regle yaklaştıkça hergün yapın