annevebebek17 Kraft aldım bende çok memnunun bebek küçükken üst kademesi var orda yatıyor biraz büyünce onu çıkarıyosun alta geçiyosun ordan çıkma ihtimali falan hiç yok gayet güvenli çok memnun kaldım tavsiye üzerine almıştım şimdi ikinci bebek de kullanıcam inş