Alparslanmom__ keisnlikle ahşaplar daha kullanışlı değil oğlumda önce ahşap aldım pişman oldum sattım park beşik aldım 4 senedir kullanıyoruz hala devaö ederiz 1 sene daha sonra da baza alırım ,şimdi 2.bebeğim için de yine park beşik alacağım kesinlikle başka beşik yatak almanıza gerek yok