Gzdeaziz EceNaz26 canım sağlıkla gelsin bebişin Fatma Ana eli otu aldır bence çok duydum onu suya koyup o açıldıkça açılmam çoğaldı diyeni
Gzdeaziz EceNaz26 canım doğum yaptın mı merak ettim yazmamışsın bayadır sağlıkla kucağına almışsındır umarım bebişini
EceNaz26 @Gzdeaziz @zelis63 @Ezomommy @Burcin1- Öncelikle merak ettiğiniz için teşekkür ederim henüz doğum gerçekleşmedi, sancılarım devam ediyorum hastanedeyim hâla açılma ilerlemiyor ama rahim boyu kısalmış eve yollamadılar
EceNaz26 busraltin bilmiyorum ki az önce nst den çıktım sancıların düzenli ama kuvveti yetersiz dediler sadece
busraltin EceNaz26 Rabbim yardımcım olsun erken haftan daha diye belki de 🤲🏻hayırlısıyla bebeğini kucağına al
EceNaz26 busraltin geçende 100 ün üzeriydi bilmiyorum neye göre değişiyor derecesi ama doğum 2 3 güne dediler 🥹 amin sağolun 🙏🏻🥰
Gzdeaziz 34 haftalık olur olmaz kasık ağrım başladı umarım normaldir Çarşamba kontrolüm olduğu için doktora yazmadım kesin nts ye sokar sanırım
EceNaz26 Gzdeaziz vücudun hazırlanıyor olabilir benimde erken başlamıştı, yinede sıklaşırsa randevunu beklemeden git
EceNaz26 Gzdeaziz durur inşallah siz stres yapmayın benim bebiş 30. Haftadan beri çıkmaya çalışıyor 36 ya kadar tutabildik 😄