Damlaozzz EceNaz26 canım nasılsın seninle aynı gündük senin bebiş aceleci çıktı 😍 açılman nasıl ilerlemiş mi 😌
EceNaz26 Damlaozzz eşim 9 ay nasıl geçecek diye diye çağırdı galiba 😄 9 da muayene ediceklermiş ilerledi mi bilmiyorum ağrılarım devam ediyo 🥲 sen nasılsın 😊
zelis63 EceNaz26 benm suyum gelmişti sabah. 7 de sancım öğlen 12 de başladı diğer gün 9 buçukta doğdu 🙈🤐 benm çok geçti ve zordu gerçekten sizin nasıl inşallah doğdu bebiş
EceNaz26 zelis63 ay ne güzel yinede cok uzun sürmemiş tabi size beklemesi daha zordur 🥰🙏🏻 doğmadı doğmuyor sancı var açılma yok moralim bozuluyor iyice
nergis-3567 ne oldu doğum başladı kı acaba😇😊 ay kızlar en güzel bekleyişler bunlar allah hepimize sağlıkla bebişlerrimizi kucamıza almayı nasib etsin ❤️😍
EceNaz26 nergis-3567 başlamıyor agrilar lekeler devam ediyor ama açılma hic ilerlemiyor bekleyişi çok güzel ama ağrıları çok yordu 🥲
Burcin1- @EceNaz26 moralinizi bozmayın bebiş nasıl gelmek istiyorsa öyle gelecektir. Hayırlısı neyse öyle olsun sağlıklı olsun yeter ki kavuşun🙏
EceNaz26 Burcin1- gelen doğum yapıp gidiyor ben bekliyorum işte öyle tabiki sağlıkla gelsin de hastane bize uzak ondan git gel de yoruyor eve yollarlarsa
Gzdeaziz EceNaz26 canım sağlıkla gelsin bebişin Fatma Ana eli otu aldır bence çok duydum onu suya koyup o açıldıkça açılmam çoğaldı diyeni
Gzdeaziz EceNaz26 canım doğum yaptın mı merak ettim yazmamışsın bayadır sağlıkla kucağına almışsındır umarım bebişini