2prensesannesiiii Zmom manuel çok yorucu weewellin elektrikli göğüs pompasını aldım ben ilk kızımda arkadaşımdan alıp kullanmıştım işim bitince verdim kendisine bu 2. Gebelik bu marka işimi gördü aynısından aldım
Sevde11 Zmom ben ilk başta manuel almistim ama pek kullanisli gelmedi bana, sonra elektirikli de aldim tavsiyem elektrikli alın daha kolay ve kullanışlı
Enfal_06 Zmom ben mamajo aldım sağım yapmadan önce masaj yapıyor çiftli elektrikli olanından aldım genel fiyatı 2.999,00 ben indirimden aldım 1.500 aldım içinde biberonu da var usb destekli
Zmom yeni-annelik evet onu bende gördüm ve aklım karıştı çok güzele benziyor. Aşırı da kolaylık sağlar ama emin gücü önemli işe yaramıyorsa boş yere de almak istemem ama aklım hep onda
yeni-annelik Zmom benimde aklım onda kaldı ama olumsuz yorumlarıda var şarjıyla sorun yaşayan olmuş bir de çekim gücü kuvvetli değil diyorlar o yüzden riske atmamak için direkt lansinoh aldım