Bende elektrikli vardı ilk kızımda aldım emmediği için mamajoo nun tavsiye ederim😊 Kimisi tazyikli yapıyor sütü falan diyor ama bilemicem emmediği için sürekli belli saatlerde sağıyordum o olmasa manuelle uğraşmak çoook uzun zamanımı alırdı hatta keşke ikilisini alsam demiştim 😅
Oğluşum insallah emer de uğraşmam ya çok erken bıraktı kızım 🥲