3438FG ilk postum “kanamanız oldu mu?” Kimyasal gebelik yaşıyormuştum o zaman bilgim yoktu kimyasal gebelik hakkında. Kahverengimsi lekelenmeler oldu regl olcam sanıp olmamıştım test yapınca da silik çıkmıştı sonra kan verince 66 çıkmıştı değerim 🥲 maalesef kimyasal olmuştu