Gerbuce çok üzüldüm canım malesef benimde başıma geldi 1 gün önce suyum geldi 2 gün sonra kendiliğinden düştü evde ama 12 haftalık ti benim sonra kürtaj yapıldı evlat acısı çok zor bende eşimde çok üzüldük ama 3 ay sonra rabbim tekrra bir evlat nasip etti cennette bize şefaatçi olacaklar inşallah rabbim sabır versin geçmiş olsun