Gerbuce Kızlar bu hafta 20 haftalık hamileyim az önce tuvalete diye kalktım ayaktayken idrarımı tutamadım kaçırdım daha sonra tuvalete gittim yaptım ilk defa böyle bir şey yaşıyorum başıma gelen var mı hanımlar Şuan durdu herhangi bir kaçırma yok 😱😱😱
melekmi22 Gerbuce olur böyle şeyler belki çok sıkışık olduğunuz için olmuştur fark edememissinizdir ne kadar idrara sıkıştiginizi bianda oluvermiştir dert etmeyin
Enfal_06 Gerbuce o haftada ben hiç hissetmedim bi baktım pijamam aşağıya kadar ıslandı koştum değiştirdim ama hiç idrar hissim gelmemişti bende şaşırdım sordum böyle oluyormuş gebelikten dolayı idrarsa korkucak bişey yok normal
Hlyabtr00 Gerbuce korkma canım. Hamilelikte bu durum fazla oluyor. Hatta bebişin büyüdükçe çok yasicaksin. Kaç kez bunu yaşadım diye hastahaneye koştuk. Riskli gebelik olduğu için hemen gidiyordum. Ama bı kere doktorum demişti ki. Farkı anlarsın zaten bide birden gelse snra yine ara ara suyu akar anlarsın. Bide şu gelince illaki vücudunda bı değişme olur. Kasılma olur ağrı olur biseyin kötü gittiğini anlarsın demişti
Gerbuce Enfal_06 idrar bence onu nasıl ayırt edeceğiz yani normal idrarımı yaptım sonra o hissiyat gitti tutamama hissiyatı
melekmi22 Gerbuce bebeğin suyu ile llgili çok fazla şey okudum genelde tutamiyomussun ve çok fazla akiyomus birde tuvaletten çok farklıymış kesinlikle farkı anlarsınız diyo herkes devamında gelmediyse su değildir
Enfal_06 Gerbuce hepimizin başına gelmiştir mutlaka normal bişey su olup olmadığı anlaşılır idrar rengiyle su aynı değil bebek baskı yapıyor su gelse ağrı olur sancılar başlar suyun gelmesi o kadar kolay değil
melekmi22 Gerbuce endişelenmeyin hepimizin başına az çok gelmiştir bende kusarken idramimi yapmıştım tuvaletim olduğunun farkında bile değildim bianda aktı gitti 😅😅
melekmi22 Gerbuce haklisiniz benim de.ilk sizi anlıyorum ama fazla da dertlenmemek lazım yoksa kafayı yeriz 🙃