Kbrdrmr sen kendini çocuk doğurmak için dünyaya gelmiş biri olarak görüyosan o da senn problemin:):) şahsen 4 çocuk doğurup devlet okulına göndermektense, 1 tane doğururm en iyi okullarda okuturum, 15 ine gelince 2 dil öğrenir. Bi anne olarak vicdanım rahat olur en azından