Kbrdrmr yaa pardonda da, yazmasam çatlicam gerçekten. 26 yaşında olup 4. Ye gebe olmayı marifet mi sanıyosunuz da, az çocuk yapan kadınlara kızıyosunuz??? Hayvanlara ürer. Mevzu kaç çocuk yaptığın değil. O çocuğa nasıl bir gelecek sunduğun. Ayrıca demezler mi adama, bu kdar çocuk yaptın kendine ne kattın diye?? Tahsilin var mı mesela? Bi mesleğin, evladınla oturup herşeyi konuşabilecek bi durumun var mı? Zannetmiyorum. Bir kadın dünyaya yalnızca habire doğurmak için gelmiyor..