Elanurakgun22 iremmbassturk-98 benim en başından beri gebelik belirtilerim olmadı Niğde bulantısı vs yaşamadım kolay geçiyordu yani sadece bel ağrılarım vs vardı onun dışında tek damla kanamam yada sancım olmadı son zamanlarda şuan bile yok kürtaj için pazartesiyi bekliyorum
Yeniyeniden Elanurakgun22 genetikte bana bu soruyu sormuslardi devlet yapıyor sonra sonuç 2 ayı buluyor cikmasi sonucda gidip kendiniZ alıyorsunuz sistemden cikmiyor
Crocus20 Elanurakgun22 tabiki öyle herşeyi oluşmuş oluyor. Ben bebeğimi alıp bir akrabamın mezarının üzerine gömdüm. Çöp gibi atılmasını istemedim.
Elanurakgun22 Crocus20 bana haftası küçük olduğu için verilmeyeceği söylendi 20 haftadan öncesini vermiyorlarmış henüz kürtaj olamadım böyle birşey varsa doktorla konuşabilirim
Crocus20 Elanurakgun22 bencede doktorunla konuş canım. Benimde 12. Haftalıktı. Kalbi durduğunda 11. Haftasındaymış sanırım ve eğer teste göndermiyecekseniz alabilirsiniz dediler. Ben teste göndermedim ve bize verdiler. Doktorun tamam derse sorun çıkarmıyorlar
btlkrr Elanurakgun22 Rabbım dayanma gücü versin canım iki düşükte ben yaptım yıkıldım kötü oldum ama vazgeçmedim iyi bir doktorun yönlendirmesiyle araştırma veya ünv. hastanesine git hematolojide genetikte araştırılsın benim kanımda sorun vardı çok şükür çözüldü. Hiç umudunu kaybetme
Elanurakgun22 btlkrr bunu atlatana kadar uzun bir süre çocuk düşünmüyorum böyle bi acı hiç yaşamadım Düşünmeye başladığım dönemde de dediğiniz gibi kontrollerimi yaptırıp böyle bi şeye kalkışacağım
btlkrr Elanurakgun22 ben de senin gibiydim geçen yıl haziranda ikinci düşüğümü yaptım hatta Allah affetsin 6 ayda 2 düşük isyan etmeye başladım sonra kafamı Kasım ayına kadar toparladım test verdim. Dua edicem senin için Rabbım yardımcın olsun
Tomucuk12 Elanurakgun22 hayır canım özelde yaptırmak zorunda değilsin direk acilden giriş yaptır kanamam oldu diye onlar orada anladıklarında seni geri gönderemezler ki kürtajı almaları gerekir
Elanurakgun22 Tomucuk12 bi çok şey deneyerek 4 farklı hastaneye gittim emin olabilirsiniz hiçbiri birşey yapmadı
kardelen54 Allah sabır versin artık sizi cennette bekleyen bir meleğiniz var. Umarım en kısa zamanda Rabbım sağlıklı bir evlat nasip eder.
Elanurakgun22 Tomucuk12 bebeğime olan olmuş artık keşke elimden gelse yaşatabilsem ama bu ufaklığın beni zehirleme riskine var doktorlar bunu bilerek nasil birşey yapmayıp insan sağlığını hiçe sayıyorlar anlamış değilim cidden
Busraatpl Elanurakgun22 Rabbi sabır versin , acınızı dindirsin inşallah.. Bende erken doğum yaptım ama kızım sadece 2 gün yaşadı, nasıl bi acı olduğunu sadece başına gelenler bilir. Rabbim gönlünüze ferahlık versin