Dennz çok iyi anlıyorum sizi. Ben ilaç bile içemiyordum çünkü içtiğim an kusuyordum. Normalde hastanede tedavi görmem gerekiyordu ama 4 yaşında kızım vardı bırakamadım. Bugünler öyle zor ki, insana hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor. İçim bunalırdı, sürekli kusmaktan yoruluyordum. Çok defa bunalımın eşiğinden döndüm. Bazen sayamadığım kadar kusuyordum gün içinde. Hafif şeyler yemeye çalışın. Salatalık zeytin peynir karpuz vs. Emin olun geçecek. Gerçekten bunun geçici bir süreç olduğunu bilin. Kendinizi çok da zorlamayın yemek için ama yemeksiz de kalmayın. Sadece midenize neyin iyi geldiğini bulmaya çalışın.