Ben de sürekli kusuyordum. Doktor 15 dk midende tut sonra çıkar demişti. Dakika tutup gidiyordum çıkartmaya. Günlerim tuvalet önünde geçiyordu. Sonra baktık olmayacak prilam verdi doktor ama ben yanlış kullanmışım etki etmemişti. Sonra kullanılışını öğrenince bana etki etmişti canım. Gece 2 tane, sabah uyanınca 1 tane ve öğlen 1 tane alıyordum. Çok şükğr kendime gelmiştim. İstersen sayısını artır doktorla konuşup. Yoksa kusmak çok zor