merhabalar çok üzüldüm durumunuza. Eşiniz sizi görüyor izliyor olsa ve sizle 3 dakikalık bir konuşma şansı olsa size söyleyeceği tek şey benim için güçlü kal kızımla kal olurdu. Sizin zayıf çaresiz ve yalnız olduğunuzu görse emin olun çok çok üzülürdü asla rahat edemezdi. Sizden tek beklentisi güçlü kalıp emaneti olan kızınıza sahip çıkmanız olur. Allah rahmet eylesin. Vakit geldi mi ne 1 an önce ne 1 an sonradır. Sürekli sorgulayıp isyan etmek yerine güçlü kalıp dünyalar güzeli evladınızla birlikte hayatınıza devam etmelisiniz.