Hayale Miniksusamtanesi evet ben yiyiyorum canim istiyor sipariş veriyorum ayda 3 defa yiyerim. Sıkıntl yok keyfini çıkar🥰🤪
Hayale Snglfth Ama benim doktorum aksini söyledi ne istiyorsan yiye bilirsin dedi aşırı derecede yeme her seyin tadina baka bilirsin dedi bebekde alışşın tadlara 🥰
Snglfth Hayale doktorların fikirleride farklı olabiliyor canım bizimki Herseyin katkılı olduğu için uzak durmamı söyledi ye deselerde yemiceksin dedi 😂😂 ekmeğimi bile nereden alacağımı söyledi o derece yanı
Senos Miniksusamtanesi keşke yemek ismi yazmasaaakk 😂😂 bende yedim bi kaç kez 37.haftadayız sıkıntı yaşamadım 😇👼🏻
SevgibiR Miniksusamtanesi oho çok yedim buzlukta bile var hazır pizza 🙄 o diil de ketçap mayonez dokunuyor bana galiba kaşıntı yapıyor onları yeme zararliymis ztn eşim ekmek arası bişi yaptırmış ketçap mayonez sikmislar yedim kasindm 🙄
Miniksusamtanesi SevgibiR mayonez çok severim ama çiğ yumurta var içinde zararlı diye yiyemiyorum o yüzden
Miniksusamtanesi Arassinci e malum içerde minicik bi beden var daha vücudu kendini herşeyden koruyamadığı için dikkat etmek gerekir
Misskaynak Miniksusamtanesi yılbaşında italyadaydım nası yemiyim her çeşidini denedim korkkucak bişiy yok bu kdr 😅
Kekmez Miniksusamtanesi yok ben yiyordum hatta çokta severim kızım sapasağlam doğdu normal bir şekilde