Miniksusamtanesi Cnm benim gebelik şekerim vardı diyet yaptım 2 hafta ilk etapta, ben daha fazla dikkat ettikçe şekerim yükseldi, doktor stres yapıyorsun dedi, bende gittim pizzacıya kocaman bir orta boy pizza yedim 🙈🙈 yarınki sabah şekerim hiç olmadığı kdr düşüktü.Yani yedim, tadını da unutamam öyle güzel geldi ki 😊😊 Sosisli olmamasına dikkat ettim sadece.Hamilelik ilerledikçe azar azar herşeyden yemeye başlıyorsun o ilk zamanlardaki pimpiriklilik gidiyor.