BBN sezeryanda bastırdılsr mı hissetmedim uyuşturdukları için ama sezeryanda geldiktan sonra bastırdılar oıhtılı kan gelsin diye en fazla 3 kere bastırdılar korkmayın sonrası sizi bi gün boyunca bekletiyolar sonra yavaş yavaş yğrümenizi istiyolar size tavsiyem ilj kalkışta değil ama ondan sonralarıki kalkışkarı kendşniz yapıon öyle daha erken yürüyeceksiniz şahsen ben öyle yaptım ve şu an maşallah diyelim normal insan gibi oturuyorum yürüyorum kalkıyorum sormak istediğiniz başka bişet varsa sorabilirsiniz