Merhaba güzel hamiş anneler ve doğum yapmış güzel anneler size birsey sormak istiyorum .
26 Temmuz Cuma günü Bursa Şehir Hastanesinde doğum yapıcam haftasonu girdiği için araya acaba taburcu etmelerinde bir sıkıntı olur mu . İkinci sezeryanim olucak evde birde oğlum olacağı için hafta sonu çıkartmazlarsa çok sıkıntı olur benim için