mesudeislam Ben eczane Teknisyeniyim yıllardır aynı eczanede olduğum için gebeyken ara ara gidiyorum sizler? 🥰
myavocado mesudeislam avukatım 😊 ama hamilelikte çok aktif çalışmayı bıraktım sayılır, evden devam ediyorum 😅
esdemiralay mesudeislam Ben proje mimarıyım bir de Antalyadayım sıcaktan şantiyeye gidip gelmek çok zor oluyordu rapor aldım artık 32. Haftaya kadar raporluyum şuan sonrasında da annelik izni başlıyor sanırım 🤗❤️
mesudeislam Benim yatarak geçiyor genel birde bir buçuk yaşında kızım var iki çocuk olsun istedim biraz zorlanıyorum 😅
gayesblog mesudeislam hayır etmiyorum 😞 isteyerek değil firma taşındı gebe olduğumu söylemeyip bir yere de başlamak istemedim. Çünkü 6-7 ay çalışıp izine ayrılmam gerekiyordu. Öyle kaldı nasip böyleymiş 🥹
aysegul1122 myavocado ay sizinle benzer haftalaedayfık zaten. Enerjim tutmuştu size. Meğer meslektaşmışız 🥹 duygulandım. Adliyede üniversite arkadaşımı görmüşüm gibi
Nes7616 elamom24 bende pilates eğitmeni ve 26 haftalığım henüz hamile olduğumu hala anlamadım bile sizde de öyle mi :)
Rumeysamete Muhasebeciyim ama riskli gebelik diye Mart ayında bıraktım çocuğuma bir süre bakıp sonrasında tekrar başlamayı dusunuyorum Allah nasip ederse 🤗