Melisa_kznsl Mom6535 ben kendim post açtım ve iki yerden daha yazdım heryerden cevap veren sizsiniz tamam fikrinizi belirtiniz kendi postuma girip orda da belirttiniz burda da yazmasaydınız ben böyle bisey yaşayan varsa diye fikrini almak istedim size özel acsaydim sadece sizi etiketlerim değil mi cevap vermeme gibi bir seçeneğiniz daha var
Birtutambebek Dnuranne erken gebelik testi ne zaman yaptıysam pozitif çıktı ve hamile kalmadım en iyisi normal test gecikmeden bir hafta sonra çünkü regl dönemine yaklaşıldığı için aynı zamanda hormonlar yükseldiğinden dolayı pozitif gösterebiliyor bana hep öyle denk geldi ki çok fazla da yaptım
YesimAykut Dnuranne 6 gün kala pozitifti, 5 gün kala beta hcg verdim 183 geldi, ama bebek önden gidiyor hep muhtemelen adet sonrası yumurtladım hemen döllendi, hep 5 gün önde bebek🙂
Mom6535 Melisa_kznsl profilimde de dolaştıysan eğer bebeğimin olduğunu anlardın ben bir kaç posta daha yorum yaptım ışığa tutma altından plastıgı gölge yapar diye git onu da oku o hanımefendi senin gibi davranmadı bana doğru söylediğimi anladı ve teşekkür etti bana maalesef sizin gibilerin demek istemiyorum sözümün gerisini kan verdim sonucum pozitif git sen devam et gölge aramaya 😘😘
beyzanurslgn adetime 4 gün var ama 2 gün önce kahverengi leke geldi, dün ve bugün erken gebelik testi yaptım negatif, adetin geçmesini mi beklemeliyim heyecandan insan duramıyor ki🥹
Gkce18 beyzanurslgn canım umarım hamileliktir benimde bu ay 3 gün öncesi lekelenmem geldi ogün sadece ufak ufak leke geldi yerleşme kanaması diye cok sevindim ilk kez öyle oldu çünkü ama malesefki ertesi günğ regli oldum umarım seninde öyle değildir hayırlısı olsun bekle bakalım💗
beyzanurslgn Gkce18 İki gündür başka leke gelmeyince ben de yerleşme kanaması olduğunu düşündüm, İster istemez insan heyecanlanıyor, İnşallah bize de çift çizgiyi görmek nasip olur💓🤲🏻
hubanurozbas- Dnuranne Ben öncelikle ovilasyon testini öneririm gebelik kaset testi gibi ama yumurtlama zamanını gösteriyor çift çizgi olunca. Regliden bi kaç gün sonra yumurtlama gerçekleşiyor ovilasyon testi pozitif ise o gün ve 2-3 gün birliktelik olması lazım Ben ovilasyon testine göre hareket ettim yaklaşık 1 hafta sonra erken gebelik testinde hamile olduğumu öğrendim Şuan 9 hafta olmak üzere 💕 tavsiye ediyorum
irembolat reglime 3 gün kala hem erken gebelik testi hemde normal test yaptım ikisindede pozitif cıktı, hemen doktoruma gittim beta hcg 24 cıktı pazartesi yeniden kan vericem bu durumla karsılasan annelerimiz var mı? ilk gebeligim bilgi almak istiyorum annelerden
Hlyabtr00 irembolat adetime 3 gün varken yaptım evde pozitif. Sonra bir gün sonra kan verdim kanda 120 falan çıktı . İki gün snra tekrar ettim 250 çıktı. İnşallah yükselir sağlıklı gebelikti bakalım. Ebeye sordum adet öncesi yapıldığı için değer düşük gözükür zamanla artar demişti
irembolat Hlyabtr00 yükselecegini umuyorum bende pazartesi tekrardan kan verecegim doktorum yükselecegini söylemisti, cevap verdiginiz icin tesekkür ederim❤
gmzenur-aydn977777 Dnuranne reglim normal döngüyü 2 gün geçti yaptım öyle öğrendim isteyen herkese nasip olur umarım 🙏
-Mina- Melisa_kznsl kaset restler regl geçince bile göstermiyor olabiliyor yanlış sonuç vermesi de yüksek rabbim gönlündekini kucağına versin 🌸
Melisa_kznsl -Mina- düşüncenizi bu kadar güzel bir şekilde kirmadan dokmeden dile getirdiğiniz için çok teşekkür ederim Allah razı olsun 💕
-Mina- Mom6535 platform hakaret yada ego savaş yeriyse hak vereyim size kendisinin yaptığı şey mükemmel bir davranış olarak söylemedim sadece gerçekten konuyu eşe ve hamile kalamamasına bağlayıp kırmanız yanlış siz kendinize yakıştırıyorsanız birşey diyemem iyi akşamlar