Mom6535 ben kendim post açtım ve iki yerden daha yazdım heryerden cevap veren sizsiniz tamam fikrinizi belirtiniz kendi postuma girip orda da belirttiniz burda da yazmasaydınız ben böyle bisey yaşayan varsa diye fikrini almak istedim size özel acsaydim sadece sizi etiketlerim değil mi cevap vermeme gibi bir seçeneğiniz daha var