27+5 sol bacağım hafif hafif çekiyor kengi mi ne deniyormuş sanırım ondan oldum yürümekte zorlanıyorum üstüne bir de tansiyon sıkıntım var dk başı kontrol ediyorum 🤦🏻♀️ dört gözle bekliyorum inşallah gününde zamanında hayırlısıyla sağlıkla sıhhatli doğar evladım hepsi onun için 🩶