4 ay önce az az kahverengi kanamam olmuştu progestanı bende fitil olarak kullanmıştım betam 508 den düştü ve kimyasal gebelik yaşayıp düşük yaptım şimdi tekrar hamileyim ayın 12 sinde tekrar kontrolüm var betam 3000 olucak ortalama o tarihte fakat şuan yine az az kahverengi bir kerede pembe kanamam oldu yine aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum, kese oluşacak mı ,kalp atışını duyacak mıyım, gelişecek mi düşünmeden bir dakikam geçmiyor. Doktor yataktan kalkma dedi ama öyle de olmuyor nasıl olacak bilmiyorum