
kızlar bu düşük onleyiciden kullanan varmı simdi size anlatıyım benım 8+5 haftalık olmam gerekirken 5 haftalıga uyumlu çıktı ama başta ılk keseyi görmeye gittigimde 5 haftalık şuan kesede cok güzel gelişmiş falan demişti doktorum bugunde böyle saglıksız suan gelısme yok bu fitili vajinadan kullan 1 hafta sonra gel ne yapıcagımıza karar verelim dedi. Çok üzgünüm şaşkınlaştım bi an sorucak bütün sorularımıda unuttum Rabbımın gücüne gitmesinde insan sarsılıyo bi anda rızkı varsa gelir zaten dünyaya ama ne bileyim agladım işte baya. Bide korkuyorum vajinadan nasıl kullanıcamki vajinanın en sonuncu yerindenmi atıcam yani idrar yaptıgmız yerden yoksa adet oldugumuz yerdenmi yani bebek çıkan yerdenmi acıyomu çok tedirgin oldum şuan strese girdim