Beheheh genelde zor uyanmak bi kenara çok ağrılı bi süreç diyorlar bütün ağrı bi anda hissediliyor dayanılmıyor diyorlar bide herşey bi kenara o anlar sürekli yaşanmıyor bence belden uyuşturmalıda en azından heryeri görüyorsun bebişi nin ilk ağlamasına şahit oluyorsun devlette doğum yapmama rağmen yüz teması kurdurdular çok güzel bi an bu an kaçırılmaz bence.