Ben zorunlu genel olmuştum. Arkadaşım spinal ben kendime gelmeden yengem tutarak emzirtmiş bebeği ama arkadaşım kendi emzirdi genelinde eksileri var. Ama öyle ağrıyla uyanmadım acıyor diye sayıklamışım bir iki kere sadece. İlk kalkışta zor olmadı ama çorba içtikten sonra kustum. Ağrı kesici yaptıkları için ağrı hissetmedim öyle fazla. Hiç biri kolay değil ki hakkında hayırlısı ne ise olsun.🌸