Zehra merhaba ben tekrar bisey sormak istiyorum bugun gonul hanima gittim bi kalp atisina bakti normal dedi bir cm dedi olmasi gerektigi giibi dedi yerlesmeside guzel dedi hayirli olsun dedi ciktik beslenmeyle ilgili kiloyla ilgili sukadar alman lazim kilon bukadar normali bu falan gibisinden bu tur bilgileri hic vermedi ilk kontrol diyemi bisey demedi sonrasinda veriyomu kilomuz coksa sole yapman gerekiyo falan diye bilgi veriyomu acaba