Ebaa Ben osmangazide oturuyorum. İlk önce jimere gittim ve memnun kalmadım 6. Yada 7. Haftada pembe mavide Nilgün karayılanoğluna başladım şuanda 21. Haftamın içerisindeyim ve çok memnunum doktorumdan
MerveKya Bende Esentepe hastanesini tavsiye edebilirim sana hastanede çok iyi ilgililer yani, ki doktorumdan çok çok memnunum Emre Uysala gidiyorum o kadar Güler yüzlü biri ve çok güzel de ilgileniyor seninle
SyhnHtp gizemgnll Toprakk eğer sendika anlaşması varsa sende yada eşinde sgk indirimine artı bir indirim daha oluyor. Mesela Benim eşimin sendikasında herşeye artı %20 indirim uygulanıyor.
Emnmntmhmmt MalektElbayti ben zübeydeye gidiyorum gayette memnunum hic kalabaliga denk gelmedim herkes sirasini biliyo randevusuna göre takip ediyo ekrani gerek doktorlari olsun gerek yanlarinda calisan sekreterleri olsun gayet güler yüzlü ve ilimlilar.bi kac tanesi kötüsüne denk geldi diye hepsini kötülemenin bi anlami yok. Yıldirim doruk diyolar gittim kac kere hemde hic memnun kalmadim ne yapalim yani simdi tüm doktorlari kötü orda dogum yapilmaz diye kötüleyim mi.sen kimsenin düsüncesine bakma canim sessizce takıip et en isine sen karar verirsin
gizemgnll SyhnHtp bizde de sendika indirimi vardı ama süresi dolmuş sanırım artık normal ücret ödüyorum canım . Greve gidiyoruz malum by aralar tekrar anlasma yapmaz sendika 😑
SyhnHtp gizemgnll kötü olmuş ya belki olur doğuma kadar güzel indirimi var sonuçta. Bizimki memur sendikası , belediyeden, oyüzden şuanlık bir sıkıntısı yok. İnsan ister istemez düşünüyor doğum parasını kontrol tutarını falan. Malum geçinmek zor bu devirde.
gizemgnll SyhnHtp bakalım canım hayırlısı , doktordan memnun olmasam değiştirirdim ama memnunum o yüzden nası biri denk gelir bilemediğim için hiç değiştirmedim devam ediyorum 😊
Rumeysaozcan MKES nagihan hanım çok ilgili bir doktor 85 tl oldu muayene ücretleri normal Doğum 1800 isteğe göre sezeryan 2500 dü en son şuan ne kadar oldu bilmiyorum
Nurefsan MKES bende nagihan hanıma gidiyorum SGKlı 75 tl ödedim. Tavsiye üzerine gittim. Çok güler yüzlü bir doktor. Uzun uzun anlatıyor. Abimin eşininde doktoru oydu onun dışında ona gidip memnun kalan çok kişi duydum.
Hediyeli Bebende sevinç kılıça gittim ve resmen insan parasıyla rezil oluyor hastaneyi bilemem ama ortamın ve gördüğünüz muamelenin devletten Bi farkı yok ve insana kendini çok kötü hissettiriyor ben jimer hastanesi nuray hanıma gidiyorum ve çok memnununuz tavsiye ederim